We're Going to the Catskills!
S2, E4: The Weissmans arrive in the Catskills for their annual summer trip and attempt to settle into familiar patterns. Whispers of Midge and Joel's separation cause Rose to poke around her daughter's love life and Susie must adjust her summer plans.