Ben Is Back
Nineteen-year-old Ben Burns (Lucas Hedges) unexpectedly returns to his family's suburban home on Christmas Eve. Ben's mom, Holly (Julia Roberts), is relieved and welcoming but wary of her son's drug addiction. Over a turbulent 24 hours, new truths are revealed, and a mother's undying love gets put to the test as Holly does everything in her power to keep Ben clean.