कलाकार David Attenborough
Sir David Attenborough presents this landmark documentary which brings to life, in unprecedented detail, the lost world of the very last days of the dinosaurs. Searching in the hills of North Dakota, paleontologist Robert DePalma makes an incredible discovery in a prehistoric graveyard known as Tanis - fossilised creatures, astonishingly well-preserved like the bodies found at Pompeii.