Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood
Famous New York playwright Siddalee Walker is estranged from her mother after a revealing public interview. Her mother's friends, who formed the secret Ya-Ya Sisterhood, share old stories from their youth to try and reconcile mother and daughter.