Henry's Crime
Sleepwalking his way through life, Henry (Keanu Reeves) gets an unexpected wakeup call when he becomes an unwitting participant in a bank heist. Rather than give up the names of the real culprits, he takes the fall and discovers his true calling. Having done the time, Henry reasons he may as well do the crime. Discovering a forgotten tunnel connecting the bank to a nearby theatre, he recruits his old cellmate Max (James Caan) to aid in the robbery, all the while playing the lead in the theatre’s current production where he finds himself falling for his leading lady, Julie (Vera Farmiga).