The Teenage Mutant Ninja Turtles are bigger and better than ever in this blockbuster hit loaded with nonstop action and laughs! When New York City is in trouble, it's up to these four ninja-fighting, pizza-loving brothers to save it. Aided by determined reporter April O'Neil (Megan Fox) and their wise master Splinter, these unlikely heroes must face their ultimate nemesis - the evil Shredder.