The Pursuit of Love
1920s, Oxfordshire. On the brink of adulthood, Linda Radlett and her beloved cousin Fanny Logan are stuck in the countryside, impatiently waiting for life to begin so they can escape the confines of Alconleigh.
Fanny embraces motherhood, while Linda throws herself into a more glamorous lifestyle. But when Linda encounters an enigmatic stranger, will she make a drastic change to her life?