S1, E4: After Yoo-ri's death, Gyeo-re is arrested and linked to drugs. Nam Wan-sung asks Mi-ran to handle the case, but she appoints Dong-jae instead. Wan-sung begs Dong-jae to clear Gyeo-re, but he refuses. Dong-jae uses CCTV footage to reveal stolen drugs.