S1, E6: A forensics team believes Mr. Kang's assailant was injured. Dong-jae suspects the bowling alley owner. Nam Wan-sung captures Chan-hyeok. Dong-jae requests a search warrant for the bowling alley, uncovering a scam. Gyeo-re is released.