Mariah's World For Love of the Tour
S1, E1: Mariah plans her upcoming nuptials to billionaire James Packer and the launch of her first world tour in a decade simultaneously, which presents a difficult dilemma. Meanwhile, Mariah must race the clock to showtime and entrust the tour at the hands of her new tough manager, Stella.