Invite Only Cabo Tick Tick Boom
S1, E1: Larry Sims hosts a vacation for six friends. He's never mixed them together before and their emotional baggage gets unpacked in a hurry. Things get steamy between Larry and Bianca, leading to an unexpected flare up of jealousy. Sparks fly between Agu and Kamani, and Emily shocks the group when she takes something off in the middle of a restaurant.