Radiant Vero Coraggio -Bravery-
S1, E2: A group of sorcerers appears in the village and seals the Nemesis's movements. Seth has never met any other sorcerers besides Alma and is immediately taken with them. Hoping to prove that he can be of use too, Seth asks if he can work with them.