Expediție pe Amazon
De la puternicele izvoare înghețate ale Amazonului până la pana de apă dulce a acestuia, care ajunge tocmai în Caraibe, exploratorii de la National Geographic efectuează cercetări revoluționare pentru a lua pulsul uneia dintre resursele esențiale magice nesfârșite ale planetei. De la pădurile unice de mangrove până la sănătatea delfinilor roz de râu și migrația urșilor andini, în caz de urgențe extreme se găsesc soluții la fel de pline de speranță.