Regista Jerry Jewell
Zagan might be the most feared evil sorcerer, but he’s also the most socially inept. In love at first sight with an elven slave, Nephy, he purchases her with no clue how to talk to her. The awkward arrangement for a bumbling sorcerer and timid elf begins.