The Kids in the Hall
Five men, who are occasionally five women, turn sketch comedy into a bizarre, irreverent and always hilarious showcase of side-splitting unpredictability in the debut season of The Kids In the Hall, the wildly popular TV series of the Canadian sketch comedy troupe.