S1, E5: Moyuru Hono (Yuya Yagira) and Kishimoto (Yohei Omizu) arrive in Tokyo and visit a publisher first thing in the morning. Though Kishimoto was anxious, Moyuru was completely confident in the manga he drew. However, the editor from Sunday Magazines only scanned a copy of the front page and had no feedback. MAD Holy (Jiro Sato), an editor with JUMP, is also distracted by a hamburg steak. Moyuru begins to lose his patience.