S1, E2: Kenta Sarukawa (Akito Kiriyama) has moved to the Tokyo branch, at the Sales Office of the beverage company "Ronron". One day, his chief Tanioka (Mitsuru Hirata) orders him to go to a supermarket which is considered a "level two" of spiciness. It is a very cheap supermarket run by Yuki Nishidera (Hasegawa Tomoru); a young owner, who has just inherited it from his predecessors. The day before, Okochi (Rika Izuka) had to take the same challenge but failed... Kenta decides to go, and Nishidera asks him: "Do you know the difference between us and other supermarkets?"