Theater of Life
Theater of Life is a 1983 film directed by Kinji Fukasaku, Sadao Nakajima, and Junya Satō. It is based on three parts of the Theater of Life series of novels by Shirō Ozaki, 青春篇 Youth Chapter, 情熱篇 Lust Chapter, and 残侠篇 Spirit Chapter, similarly to the 1972 adaptation directed by Tai Katō. The Youth Chapter segment was directed by Junya Satō, the Lust Chapter segment was directed by Kinji Fukasaku, and the Spirit Chapter segment was directed by Sadao Nakajima.