Bo (Seann William Scott) and Luke Duke (Johnny Knoxville) are a pair of good-ol'-boy brothers who tear through rural Hazzard County, Ga., transporting moonshine for their kindhearted Uncle Jesse (Willie Nelson) in their tricked-out car, the General Lee. When they learn that corrupt political kingpin Boss Hogg (Burt Reynolds) is evicting farmers so he can sell their land to an evil coal mining operation, the boys and their comely cousin Daisy (Jessica Simpson) decide to fight back.