Summer x Summer is a 2007 Taiwanese television series starring Joe Cheng, Wu Xiong and Ethan Juan. It was based on the Japanese josei manga, ぴー夏がいっぱい, written by Yachi Emiko. It was produced by Comic Productions and directed by Wang Mingtai. The series was first broadcast in Taiwan on the free-to-air Chinese Television System from 11 March to 27 May 2007, every Sunday at 21:30 and on cable TV Gala Television from 17 March to 6 June 2007, every Saturday at 21:00.