Charlie's new gig gets off to a rocky start when he and Gabrielle tag along with her parents to a party full of music industry bigwigs.
While her mom holes up in the studio with Layla Valentine, Gabrielle heads to her first day of school and quickly starts racking up enemies.
David surprises Sara with a romantic getaway, Charlie takes a shot at remixing his hit song, and Gabs sneaks out to meet Hunter.
During a day out with Gabs, David juggles mounting career worries and a parenting first; a nervous Charlie heads to the studio to record with Sara.
At the Latitude Festival, Sara is determined to spend time with her daughter, but Gabs and Hunter have other plans; Charlie takes Astrid on a date.