The Conmen In Vegas
King of Gamblers, King, and his buddy Skinny Dragon, together with Dragon's cousin, Smarty, swindle a huge amount of money out of the wicked Big Eye Man's underground casino. When the trio is about to enjoy the easy money, Man's gangs show up unexpectedly and catch Dragon. King and Smarty are taken away to meet the senior Chinese officials, who urge them to leave for Las Vegas and capture a con man named Peter Chu...