The Iron Fisted Monk
The Husker has a heart of gold although he is full of tricks. When he is a trainee at Shaolin Temple, he cuts so many corners and devises so many labor-saving ploys that he earns the open wrath and secret admiration of his holy elders. Monk Shan, the famous kung fu master, never lets his buddhist association stand in the way of wining, whoring and the partaking of dog meat. His student Niu Ching-Liang is in trouble as Niu's sister is raped by the Manchu and has committed suicide. The monk tells Niu to bide for time.