Underworld: Blood Wars
Death dealer Selene must fend off brutal attacks from both the Lycan clan and the vampire faction that betrayed her. Joining forces with allies David and Thomas, she embarks on a quest to end the eternal war between the two races, even if it means making the ultimate sacrifice.