Jersey Boys
S1, E5: It's Chickie Lasagna's epic Big Game party, and the Pennsylvania Football Birds are playing; but the gang is too busy trying to expand their turf and discovering that Chickie's daughter Gigi is a hot psycho; Mercer witnesses a beatdown.