Marsai Martin: Freedom's Heir
S1, E5: Marsai Martin found out the hard way that Black hair won't be watered down; empowered by generations, she lets her "Freedom Hair" run wild; the privilege of "unprofessionalism," Barbie, and Black imagery in the media is unpacked.