Nowhere to Everywhere
S1, E2: The band becomes an overnight hit, but tensions escalate even as success burgeons for Bon Jovi; the cocktail of fatigue vs. ambition highlighted by a performance in Guadalajara, Mexico, could be Bon Jovi's demise.