Sexy Beasts
S1, E3: Forget the birds and the bees, Ryan reveals the steps to finding “the one,” underdog-style. From the “first attraction” in giant-nosed proboscis monkeys to the importance of wingmen in turkey courtship to foreplay in flying foxes, these guys have rewritten the rule book on messy and complicated relationships.