The Boy With the Scar on His Eyebrow
S1, E4: Zaro can´t defend Capi from the harassment he endures in high school; Zaro starts to hang out more with MM and his friends, who encourage him to desert Capi; Zaro has been unable to visit Capi, even now that he is out of the hospital.