The Rhodes Not Taken
S1, E5: Will thinks the glee club desperately needs more of an edge, so he brings in his former classmate, April Rhodes (guest star Chenoweth), to spice things up. Will's plan seems to be going smoothly until he realizes he may be losing a key member of the club. Musical performances include "Somebody to Love", "Maybe This Time", "Alone" and "Last Name".