The Unusual Suspects
S1, E4: Ryan Reynolds puts the spotlight on the underdogs who get ahead by sneaky tactics. From the master-of-disguise frogfish to a butt-biting jackal and a multi-headed caterpillar playing the decoy, these are the masters of deception and deceit. And bringing all these hustlers together is the greatest con artist of them all—a cunning macaque who feeds on the spoils from unsuspecting tourists.