What Is Chop Suey Anyway?
S1, E5: Chinese food is one of the most popular cuisines in the United States but the flavors have been simplified over time; in San Francisco, Padma explores how Chinese immigrants and Chinese-Americans are broadening people's understanding of this cuisine.