Cars Toon: Mater Private Eye
Mater is a Private Investigator working on a case of counterfeit tires when Tia rolls back into his life. She hires Mater to find her sister, Mia, who’s been car-napped. Mater searches for clues and closes in on a major crime scene. Lieutenant Lightning McQueen arrives just in time to help bring the criminals to justice.