Jeffrey Herlings: Platinum
The bad boy of the World Motocross GP series, Jeffrey Herlings graces the screen in this 12-minute motocross spectacular. They call him “The Bullit”, with speed and natural ability that are only matched by his no-holds-barred reputation. Watch the two-time world champion do what he does best, on seven different tracks spanning five countries, and see exactly what earned him the reputation as the fastest sand rider on the planet.