Mad About Mambo
When his favorite football club, Belfast United, recruits a Brazilian soccer sensation, high-schooler Danny Mitchell (William Ash) decides that to become a master of fancy footwork on the field he must learn Latin dance. Mitchell secretly enrolls at a dance studio, where he struggles to improve his coordination. As the semester wears on, Mitchell discovers a passion he never knew existed -- for both the mambo and for his prudish partner, Lucy McLoughlin (Keri Russell).