Meet Me in the Bathroom
Meet Me in the Bathroom is an immersive journey through the New York music scene of the early 2000s, featuring never-before-seen footage of artists like Yeah Yeah Yeahs, The Strokes, Interpol, and LCD Soundsystem. Set against the backdrop of 9/11, the film tells the story of how a new generation kick-started a musical rebirth for New York City that reverberated around the world. Inspired by the book by Lizzy Goodman.