Sky's the Limit - The Painters of the Extreme
"Sky's the limit, the painters of extreme", is the documentary about Neo-muralism. This international movement of monumental paintings transforms the facades of buildings into pieces of art, sometimes requalifying a whole district as an enchantment. This movie by the director Jérôme Thomas documents the five last years of the history of this new form of public art. It shows incredible artists coming mainly from the graffiti as: Inti, Vhils, Borondo, Pantónio, Jace, Seth GlobePainter, Astro, Katre, Hendrik Beikirch, and so many others. Directly from the urban tops, dive deep into the vertiginous adventures of a movie as no others.