Sniper: No Nation
Hunted by the very country he served, ace sniper Brandon Beckett goes AWOL, only to learn that his last remaining allies have been decimated by mercenaries. With fellow soldiers imprisoned and scheduled for public execution, Brandon reunites with his legendary father and a handful of rebels for a seemingly impossible rescue mission.