The Sparks Brothers
Filmmaker Edgar Wright explores how one rock band can be successful, underrated, hugely influential and criminally overlooked -- all at the same time. A musical odyssey exploring five weird and wonderful decades with brothers Ron and Russell Mael, celebrating the inspiring legacy of Sparks -- your favorite band's favorite band. Features commentary from celebrity fans Flea, Jane Wiedlin, Beck, Jack Antonoff, Jason Schwartzman, Neil Gaiman and more.