Edge of the Unknown With Jimmy Chin
Before Free Solo
Alpinist Alex Honnold wants to climb huge walls in Morocco without a rope; enhanced.
The No Fall Zone
While filming for a sports movie, skier Angel Collinson falls from a 1000-ft mountain in one of the steepest spines of Alaska.
Gerd Serrasolses reflects on a kayaking mission in which he almost drowned, sharing how it has shaped his approach to balancing risks as a new father.
When attempting a first ascent on the tallest unclimbed peak in the Himalayas, legendary climber Conrad Anker has a heart attack.
Travis Rice reflects on the avalanche that catapulted him into the unknown and shares how it has shaped his life.
Climber Will Gadd wants to be the first to climb the Overhead Hazard route at Helmcken Falls, even if it means risking his own life.