Ex tennis professional Guillermo Pérez Roldán opens up about the physical and psychological abuse he suffered at the hands of his father and former coach. Pérez Roldán details his early start in the sport and the discipline and demands imposed on him by his father, who went so far as to interfere in his son’s relationships. Moreover, Roldán reflects on a career cut short after he injured his wrist while defending his father in a fight and how he was scammed out of millions of dollars by his father and his complicit mother. This is a story of violence and betrayal in the eyes of a son, but from the perspective of a father obsessed with raising a winner, it is a story of success. The following contains depictions of suicidal ideation. Viewer discretion is advised.