S1, E103: Eun Hyuk gets caught by Chae Rin while he tries to retrieve his wiretap. They both try to threaten each other, but things don't work out so favorable for Chae Rin. Chairman Moon orders Chae Rin to go to cooking lessons and take Eun Hyuk as her driver. Meanwhile, Yeon Joo visits Chae Rin's house and gets found by Hae Ran. and Chae Rin rushes home as she hears that Hae Ran is having another seizure.