S1, E2: Liu Yu Ru is the only legitimate daughter of a former cloth merchant living a stoic life with her mother. Due to a misunderstanding, she is married off to Gu Jiu Si, the notorious son of Yangzhou's wealthiest family, infamous for his idle lifestyle and indolent ways. As the couple grows ever closer through their hardships, the benevolent pair become destined for greatness.