S1, E251: Tasty Guys' camping starts with the guest member Jeong Jong-cheol's cooking show. Jong-cheol teaches how to cook his own special Kimchi stew, and Jun-hyun perfectly cooks LA ribs. Min-sang follows up with his own LA ribs song.