In 1992, rock singer Margot Lavigne enters the house to record a new album. But life soon becomes a hellish nightmare as supernatural forces haunt Margot and her bandmates. As Margot learns more about the events of 1969 and begins to understand the true nature of the Manson Family, she realizes that she must find a way to fight the evil that lives there.