Paper Flower
Sung-gil, a old mortician, has signed a contract as a partner for a large-scale funeral service company. Sung-gil, working in line with the company’s business policy, takes charge of cleaning and dressing JANG Han-soo’s dead body, who used to run a free noodle restaurant.