Beeps
S1, E5: "A Galaxy of Sounds" explores the ambience of a galaxy far, far away through themes such as beeps. Beeps explores the binary language of droids and all the other various noises they make. Droids are at the heart of Star Wars. Each one is unique: from BB-8's squeals of joy, to C-3PO's processors clicking as he accumulates data, to L3-37's pistons whizzing when she gives Lando a salute. Droids are essential to a galaxy far, far away, whether it be for their abilites to translate languages or simply their sincere friendship.