Besos al aire
S1, E2: The difficulty of facing the pandemic, and the uncertainty and fear of the relatives of hospitalized patients, is becoming increasingly difficult for the healthcare workers. At the same time, we get to know a little more about the life of each of our characters: their tastes, fears, interests and goals. Some will deal with their past, and others with their future.