One Day at Disney (Shorts) Bob Iger: CEO
S1, E5: Bob Iger recalls the early days of his career and shares what inspires him as Disney's CEO; compelling and authentic storytelling is always top of mind as he collaborates with cast members to continue creating magic for people around the world.