Dark Side
S1, E3: "A Galaxy of Sounds" explores the ambience of a galaxy far, far away through themes such as the dark side. The dark side connects viewers to the Force through the crackle of lightning and the boom of lightsabers clashing. Hear the dark side ring out as Vader uses the Force to choke the life out of those he considers beneath him, as Kylo ignites his sizzling lightsaber, and as Palpatine laughs maniacally in the wake of chaos. The dark side of the Force is abundant in sounds, whether it be the ominous ambience of the Force itself or the Force-sensitive manipulating the mystical energy field to their will.